Γιατί να έχετε έναν προσωπικό ασφαλιστικό σύμβουλο?

Στα χρόνια της κρίσης που διανύουμε, με τις περικοπές στα εισοδήματά μας και με το κοινωνικό κράτος να συρρικνώνεται σημαντικά, η ανάγκη για ιδιωτική ασφάλιση είναι μεγαλύτερη από ποτέ. Ακριβώς για αυτόν τον λόγο. Οι ανάγκες μας παραμένουν σταθερές και το κράτος δεν δύναται να μας παρέχει αυτά που έχουμε ανάγκη.

Οι επιλογές πολλές… Ίντερνετ, τράπεζες, ασφαλιστικοί σύμβουλοι

Στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο ο καταναλωτής βομβαρδίζεται καθημερινά από “προσφορές” με δώρα ακτοπλοϊκά εισητήρια για παράδειγμα από online ασφαλιστική (που συνεργάζεται με τραπεζικό κατάστημα) ή κουπόνια για το Supermarket από την άλλη από εταιρεία ασφάλισης αυτοκινήτων. Δυστυχώς μέσα από αυτές τις προσφορές έχει χαθεί το νόημα της ιδιωτικής ασφάλισης. Γίνεται λοιπόν σύναψη ασφαλιστικού συμβολαίου από καταναλωτές, τους όρους του οποίου δεν τους έχει καταλάβει (κοινώς δεν ξέρει για ποιο πράγμα έχει ασφαλιστεί και τι του παρέχει το πρόγραμμα που αγόρασε μόνος του), μιας και έχει τις γνώσεις να χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο για παράδειγμα αλλά δεν έχει τις κατάλληλες γνώσεις για να μεγιστοποιήσει τα οφέλη του προγράμματος που αγοράζει μόνος του.

Εδώ λοιπόν φαίνεται η σημασία της δουλειάς του ασφαλιστικού συμβούλου.

Ο ασφαλιστικός σύμβουλος:

  • Έχει κάνει μια σημαντική προεργασία για εσάς, αυστηρά προσωποποιημένη και συγκεκριμένη, πάνω στις δικές σας ανάγκες κάνοντας την καταγραφή τους.
  • Έχει την δυνατότητα να συνεργάζεται με πλήθος εταιριών που σημαίνει ότι μπορεί να έχει μια σφαιρική άποψη της ασφαλιστικής αγοράς αφού μπορεί να συγκρίνει όρους και παροχές των ασφαλιστικών εταιριών που συνεργάζεται ώστε τελικά να σας προτείνει μια-δύο-τρεις εταιρίες που θα καλύπτουν απόλυτα τις ανάγκες σας.
  • Είναι δίπλα σας 24 ώρες κάθε μέρα, ώστε όταν σας συμβεί κάποιο περιστατικό, να σας καθοδηγήσει σωστά και μεθοδευμένα ο ίδιος και όχι κάποιο απρόσωπο τηλεφωνικό κέντρο. Επίσης είναι αυτός που θα τρέξει για να συγκεντρώνει τα απαραίτητα έγγραφα και να κάνει τα απαραίτητα τηλεφωνήματα που θα οδηγήσουν τελικά στον ρόλο της ασφάλισης, που είναι η αποζημίωσή σας!
  • Είναι επίσης αυτός ο οποίος θα δείξει τον δρόμο στον καταναλωτή όταν εκείνος θα έχει χαθεί μέσα στον λαβύρινθο των όρων του ασφαλιστικού του συμβολαίου (που αναγκαστικά οι όροι πάντα είναι πολλοί).
  • Ουσιαστικά είναι ο άνθρωπός σας, ο οποίος θα σας δώσει όλες τις απαραίτητες συμβουλές πριν και μετά την σύναψη ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου.

Όλα αυτά είναι πράγματα με τα οποία δυστυχώς οι ασφαλιστικές εταιρίες (μέρος των οποίων συνεργάζεται με τράπεζες ή πουλά direct προϊόντα μέσω διαδικτύου), στο βωμό της ελάχιστης μείωσης των εξόδων τους, δεν σκέφτονται σοβαρά την εξύπηρέτηση των πελατών τους με αποτέλεσμα η ιδιωτική ασφάλιση να χάνει μέρος τους κύρους της.

Ο ρόλος του ασφαλιστικού συμβούλου είναι σημαντικότατος και δεν μπορεί να αντικατασταθεί από κανέναν υπάλληλο και από κανένα διαδίκτυο γιατί η σημαντικότητά του έγκειται στο γεγονός της άμεσης επαφής με τον ασφαλισμένο οποιαδήποτε στιγμή τον χρειαστεί. Σίγουρα η τεχνολογία προχωρά με γρήγορους ρυθμούς όμως στο επίκεντρο της ασφαλιστικής αγοράς πρέπει να είναι η σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη και όχι μόνο το πως θα πραγματοποιηθεί η πώληση ενός ασφαλιστηρίου (οποιουδήποτε κλάδου).